A csúszás sem zavarta meg az élen állókat
A Baranya Kupa nemzetközi mezőnyének számára bő fél órás csúszással kezdődött a második szakasz, azonban ez sem zavarta meg a szakasz előtt élen álló Ranga Pétert és Hideg Krisztiánt, hogy előnyét tovább növelje.
A Camping – Árpádtető 9.25 km-es szakasza az eredeti 19:38 órai kezdet helyett mintegy 35 perces csúszással indult, azonban Ranga Péter így is a leggyorsabb tudott lenni, bár ezúttal csak 4 tizeddel előzte meg Ollé Sándort, míg a harmadik ifj. Ranga László lett ezúttal 4.1 másodperces hátránnyal.
Összetettben Ranga Peti 2.2 másodpercre növelte előnyét Ollé Sasa előtt.
A harmadik helyre Matics Mihály jött fel abszolútban, miután negyedik idővel ért célba, így Hideg Krisztiánt és Kovács Antalt is legyőzte.
Összetettben Kovács Anti lecsúszott a negyedik helyre holt versenyben ifj. Ranga Lászlóval.
A Mitropa mezőny élén továbbra is Hideg Krisztián áll, abszolútban pedig a hatodik helyre csúsztak a negyedikről.
A nemzetközi mezőny második helyére jött fel a tempót még meg nem talált Hermann Gassner, aki főként az első szakaszon vesztett sok időt, így most 47.1 másodperc a hátránya.
A harmadik helyre csúszott az osztrák Michael Kogler, aki 9 másodperccel áll Gassner mögött és 17.4 másodperccel előzi meg az olasz Bernd Zanont.
Az M-csoport és a Mitropa mezőnye ma még egyszer teljesíti a szakaszt.
Eredmények és állás
1 | #4 | Ranga Péter | Csányi Botond | Škoda Fabia R5 2016 | RC2 | 04:38,1 | 09:16,7 | |
2 | #5 | Ollé Sándor | Czakó Janek | Ford Fiesta S2000 2010 | RC2 | 04:38,5 | 00:02,2 | |
3 | #7 | Matics Mihály | Zejda Viktória | Mitsubishi Lancer Evo IX | RC2 | 04:42,7 | 00:12,0 | |
4 | #6 | Kovács Antal | Istovics Gergely | Ford Fiesta R5 2013 | RC2 | 04:44,9 | 00:12,2 | |
5 | #2 | ifj. Ranga László | Hideg László | Mitsubishi Lancer Evo VIII | RC10 | 04:42,2 | 00:12,2 | |
6 | #1 | Hideg Krisztián | Kerék István | Mitsubishi Lancer Evo IX | RC2-MRC | 04:44,3 | 00:13,1 | |
7 | #9 | Maricsek Miklós | Notheisz Ivett | Mitsubishi Lancer Evo IX | RC2 | 04:46,9 | 00:19,0 | |
8 | #10 | Amrein László | Kovács Szabolcs | Mitsubishi Lancer Evo IX | RC2 | 04:49,2 | 00:25,4 | |
9 | #11 | Lovász Pál | Kürti Tamás | Mitsubishi Lancer Evo IX | RC2 | 04:55,6 | 00:31,7 | |
10 | #12 | Marozsi Zsolt | Mihalik Péter | Fiat Punto S2000 2006 | RC2 | 04:55,9 | 00:40,8 | |
11 | #8 | Fogasy Gergely | Virágh Attila | Peugeot 208 T16 R5 2015 | RC2 | 05:03,4 | 00:50,9 | |
12 | #14 | Baumgartner Balázs | Baumgartner Péter | Subaru Impreza | RC2 | 05:06,7 | 00:53,9 | |
13 | #19 | Tőzsér Áron | Győri Kristóf | BMW E36 M3 | RC9 | 05:09,7 | 00:58,3 | |
14 | #3 | Hermann Gassner sen (GER) | Karin Thannhäuser (GER) | Mitsubishi Lancer Evo X R4 | RC2-MRC | 05:02,8 | 01:00,2 | |
15 | #20 | Michael Kogler (AUT) | Tina Annemuller (GER) | Citroen DS3 R3T | RC3-MRC | 05:15,2 | 01:09,2 | |
16 | #17 | Klausz Kristóf | Kecskeméti Balázs | Opel Adam R2 | RC4 | 05:13,4 | 01:10,2 | |
17 | #18 | Bernd Zanon (ITA) | Denis Piceno (ITA) | Renault Clio S1600 | RC3-MRC | 05:18,2 | 01:26,6 | |
18 | #22 | Lángi Attila | Veres Gábor | BMW E86 Z4M Coupe | RC9 | 05:29,5 | 01:29,2 | |
19 | #15 | Kondella Péter | Kondella-Fülöp Edina | Mitsubishi Lancer Evo IX | RC2 | 05:29,8 | 01:38,3 | |
20 | #23 | Juhász Csaba | Juhász István | Honda Civic Type-R FD2 | RC3-MRC | 05:54,9 | 02:17,1 | |
21 | #25 | Borbás Szabolcs | Harmos Gergely | Citroen DS3 R3T | RC3 | 05:14,4 | 02:18,2 | |
22 | #33 | Paolo Pasutti (ITA) | Jean Campeis (ITA) | Porsche 911 Coupe | RC9-MRHC | 05:52,3 | 02:21,1 | |
23 | #30 | Burghard Brink (GER) | Lothar Bokamp (GER) | Lancia Delta Integrale 16V | RC10-MRHC | 05:55,7 | 02:30,8 | |
24 | #34 | Ludwig Kuhn (GER) | Ulrich Windt (GER) | Porsche 911 SC | RC9-MRHC | 06:03,7 | 02:45,2 | |
25 | #21 | Alessandro Cepek (ITA) | Fabrizio Colya (ITA) | MG ZR 105 | RC4-MRC | 06:07,1 | 03:00,0 | |
26 | #16 | Keszler Mátyás | Hágen Zoltán | Audi S2 Coupe | RC10 | 06:29,4 | 03:08,4 | |
27 | #35 | Hans-Ulrich Zacher (GER) | Olaf Rachner (GER) | Ford Escort Mk2 1600 Sport | RC7-MRHC | 07:52,3 | 05:40,8 |