Ez nem a mi napunk volt…
Az idei év utolsó 8. MARB Északi régió futamán ismét rajthoz állt a North Racing színeiben versenyző Dredán György, akinek ez alkalommal Garamvölgyi Szilárd navigált. Ez idén már a 3. bajnoki futam volt, amin részt vett, de sajnálatos módon ez eredmény nélkül zárult, mivel a Zsigulit ért sérülések miatt fel kellett adniuk a versenyt.
Mi történt veletek?
Sajnos a 2. gyorson valamit nagyon elnéztem. Azaz érdekes, hogy nem bírok rájönni, mi is történhetett pontosan. Folyamatosan nézem a belsőket és az összes videót, amin rajta vagyunk és értetlenül állok a dolog előtt. Mondjuk az tény, hogy siettem, mert úgy éreztem le vagyunk maradva az első gyorson történt megforgás miatt. Ami utólag kiderült, hogy teljesen jó időt mentünk még így is és nem volt okom a kapkodásra.
Akkor már nem is fog kiderülni, hogy mi lehetett?
Valamiért ezt a napot nem is annyira vártam, mint a Mátrai, illetve a Sátai versenyt. Rossz előérzetem volt, be is jött sajnos. Pedig nagyon a verseny mellett szólt, hogy fejemben van az egész pálya, de látod, ez sem jelent semmit. A Shakedown-on ismerkedtünk a pályával olyan szinten, hogy mennyire is csúszik így a reggeli órákban, aztán az első gyorson is odatettük magunkat, de mivel eredményeket nem tudtam követni, mivel hálózat arra nem sok van, ezért nem tudtam, hogy is állok és nagy lendületet indultam neki a 2. gyorsnak, nem kellett volna.
Mi lett a Zsigulival?
Ránézésre nem szép az igaz, de inkább futóműalkatrészekkel van baj, igazság szerint lesz pár hónapom javítani, úgyhogy most nem csüggedek, hanem tanulok ebből is, hiszen minden versenyen lehet és csak előre nézek, hogy jövőre már minden rendelkezésemre álljon és csak menni kelljen.
Akkor idén már nem lesz több verseny, amin részt veszel?
Sajnos nem, szerettem volna Szilveszter Rallye-n menni, de már nem fogom tudni lepapírozni a kocsit, úgyhogy ez kilőve. Ahogy mondtam teljes erőmmel a 2017-es MARB bajnokságra koncentrálok és próbálok beszerezni mindent, ami a papírozáshoz kell.
Szili, annak ellenére, hogy rövidre sikerült a verseny, milyen volt Gyuri mellett?
Amennyit mentünk az nekem nagyon tetszett, jó volt Gyurival menni. Szerintem jól tekeri a kormányt és jól kezeli a Zsigulit, és annyira nem is értem, hogy mi történt, hiszen jó sofőrnek tartom. Tanulópénznek jó volt az a verseny, legközelebb majd jobban átgondolja, hogy megéri-e ennyire sietni, mert szerintem nem, főleg ha valaki önmagának autózik. Szerintem még kategória vagy kupa 3-4. hely is meg lett volna, ha nem dobjuk el a vasat. Szóval nem reménytelen az ügy.
Ezek szerint, ha még lesz rá alkalom, akkor navigálnál Gyurinak?
Ha jövőre ilyen komoly tervei vannak és felkér a navigálásra, akkor szívesen mennék vele, mert jó kis csapat vagyunk mi együtt. És én is örülök, ha mehetek. Szóval a válasz igen.
Köszönöm a riportot!
Partnereink:
P92 RDI Kft., Art Deko Line Kft. – A szín vonala, Formula – Autósportmagazin, Multicash Kft., PRINT Profi, North Racing, Tomi Sütöde Kft. – A barátság összeköt, IEJ Zrt. – Így élj jobban, www.sfemkovacs-lakatos.hu, www.fodoraukcio.hu, Cannabis Energy Drink, Gumicentrum Kft., Centrum Logistic Kft. Göd, Centrum Oil Kft. Göd, Festék Mester Kft., Creditstream Consulting Kft., Hús-Hentesáru Nagykereskedés Malac és Más kft., Stockbauer Tanácsadó Kft., Resistance Kft. – Hegesztéstechnika, Szuromi Racing, C-telep Kft., Gumisember, Moha-Gép Kft., 3DreamSoft – Informatikai Szolgáltató Kft., Clone GSM – mobil szaküzlet, Elektro-Contact Kft., Katona motor, EuroCup, Ász 96 Kft., ShoFruit
Készítette: Multi Work Trade Kft.