Fél siker Fehérváron

2017.06.14 17:35
Vegyes érzelmekkel zárta a Korda Racing az idei Székesfehérvár Rallyt, Alberti Szabolcs és Vizelli Károly műszaki hiba miatt kényszerült korai búcsúra, Velenczei Ádám és ifjabb Fekete László azonban sikerrel teljesítették a távot.
 
 
 
A Székesfehérvár Rally befejező napjára tartogatták az igazán nagy kihívást a verseny szervezői, hiszen a rali másnapján kétszerannyi, szám szerint nyolc gyorsasági szakasz várt a magyar bajnokság mezőnyére. Velenczei Ádám az abszolút negyedik helyről várhatta a vasárnapi rajtot és azzal a céllal szállt versenybe, hogy megpróbálja elcsípni az egyik dobogós helyet. Ennek fényében sorra szállította a top hármas időket, azonban vetélytársai sem ültek ölbe tett kézzel, így a nap második felében már a negyedik hely megtartását tűzte ki célul, amit sikerrel teljesített. Csapattársai közül csak Ifjabb Fekete László látta meg a célt, az abszolút 27. és kategóriája harmadik helyén zárta a versenyt. Alberti Szabolcs és Vizelli Károly is kategóriája első helyéről, műszaki hiba miatt korai búcsúra kényszerült.
 
 
 
Korda Erik: - Húzós hétvégénk volt, a Korda Racing versenyzői három országban, öt különböző helyszínen szerepeltek. Motorosaink Szlovákiában, pályaversenyzőnk, Telek Patrik Ausztriában, ralisaink pedig a Székesfehérvár Rallyn és a Rába Ringen vendégeskedtek. Ami a Székesfehérvár Rallyt illeti, kemény hétvége volt, amit jól tükröz milyen sokan estek ki kisebb-nagyobb hibák miatt a versenyből. Sajnos hozzánk is beköszönt a technika ördöge, Vizelli Karcsi és Alberti Szabi is műszaki hiba miatt, vezető helyről kényszerült korai búcsúra. Azonban a Hyundai i20 R5 ismét tökéletesen működött egész hétvégén, amiért külön köszönet illeti a szervizcsapatot! Ádám sorra autózta vele a top3-as időket és bár most „csak” a negyedik hely jutott, mindenképp elégedettek vagyunk, hiszen sokkal közelebb kerültünk az élmezőnyhöz és még tovább fogunk gyorsulni. Fekete Lackóék is sikerrel vették az akadályt, gratulálok mindkét párosunknak!
 
 
 
Velenczei Ádám – Szedő Csaba #6 Hyundai i20 R5: - Nagyon nehéz volt az első nap. Egész napra kellett gumit választani, mi négy keménnyel mentünk ki, mert voltak esőfelhők, de nem számítottunk rá hogy ilyen hamar odaérnek. Az első gyorsaságin pont előttünk esett le az eső és kaptunk rögtön egy tízest, majd a következőn annyira csúszott a kemény keverék, hogy jobbnak láttuk nem kockáztatni és itt is sokat kaptunk. A nap második fele már jobban sikerült és a 4. helyen álltunk szombat este. Vasárnap az első kört megnyomtuk, hogy megnézzük, utol tudjuk e érni az előttünk állókat. Sikerült is faragnunk a hátrányunkból, de még így is maradt még úgy 15 másodperc. Úgy láttuk, ha valaki nem hibázik, nem lehet utolérni őket így az utolsó körben már csak arra törekedtünk, hogy Turán Fricit magunk mögött tartsuk. Ez sikerült és végül örülünk a negyedik helynek. Azt hiszem aszfalton már közeli barátságbab állunk az autóval, a Korda Racingtől erre a versenyre is nagyon jól felkészített autót kaptunk. Ebbe a nagyon erős mezőnybe a rajttól a célig nyomni kell a gázt, ma már 5-10 másodpercet jelentő hiba sem fér nagyon bele, mert szinte lehetetlen ledolgozni, de most is tudjuk hol hagytunk bent és azt is hogyan javítsuk ki. Nagyon értékes negyedik helyet szereztünk, a bajnokságban is nagyon jól jönnek ezek a pontot, sikerült feljönnünk az ötödik helyre. A következő versenyünk ismét murván lesz, ahol még tapasztalatra van szükségünk, izgatottan várjuk mi sül ki belőle.
 
 
Alberti Szabolcs – Földi Nikolett #31 Honda Civic Type R: Nagyon jól indult számunkra az idei Székesfehérvár Rally, annak ellenére is, hogy a rajt pillanatában lesett az eső. Sikerült a körülményekhez képest jó tempóban lejönnünk a nyitó gyorsaságiról, amivel rögtön élre álltunk a 2WD értékelésben. A nap végéig megnyertük minden gyorsaságit, Árkipusztán pedig az abszolútban is igen előkelő helyen végeztünk így szombat estére már viszonylag megnyugtató, bő egyperces előnnyel álltunk az élen. Másnap igyekeztünk ugyanott folytatni ahol szombaton abbahagytuk. Ez nagyjából sikerült, de volt egy kalandunk is, ott ahol Csomós Mixi elesett egy kicsit mi is túlvállaltuk, de reflexből sikerült megoldani valahogy a helyzetet. A hetedik gyorsaságin azonban véget ért számunkra a verseny, egy kilométerre a szakasz célja előtt eltört a féltengely a Hondában, úgyhogy leadtuk a menetlevelet. Nagyon sajnáljuk, és borzasztóan csalódottak vagyunk, mert amíg mentünk minden gyorsaságit megnyertünk a 2WD-ben, a pályák is nagyon tetszettek és nagyon jó érzés volt közel autózni az élmezőnyhöz, de sajnos ez ebbe a sportba ez is benne van.
 
 
ifj. Fekete László – Fekete László #35 Citroen C2 R2 Max: Sokakhoz hasonlóan minket is meglepett a szombat déli eső, az első két gyorsra érzésre nem volt jó a gumink, viszont az időnk nagyon jó lett, a kategóriát nyertük és abszolútban is egész szép eredményünk lett. Szerencsére hamar száradni kezdtek a pályák, így a második kört már jobban élveztük, az már kezdett hasonlítani az autóversenyzéshez, de több helyen is elóvatoskodtam. A nap végén 2 másodpercen belül voltunk Hoffer Danihoz képest a második helyen, amivel maximálisan elégedettek voltunk. Vasárnap volt pár gyors, ami nem sikerült annyira jól, de nagyon jól éreztük magunkat és az autónkkal is minden rendben volt. A verseny végére ugyan át kellett adnunk a második helyet, de emiatt nem igazán bánkódunk, összességében jó verseny volt, köszönjük az egész csapatnak a hétvégét.
 
 
Vizelli Károly – Nagy Péter #203 Lada VFTS: - Rengeteget készültünk a versenyre, nagyon sokat alakítottunk az autónk és az üzemanyagrendszer átalakításával úgy tűnik sikerült orvosolnunk az első versenyeken tapasztalt rejtélyes hibát. Mellette fejlesztettünk is, a Fehérvár Ralira bekerült az autóba a szekvenciális váltó, amihez nagy reményeket fűztünk. Sajnos korán hátrányba kerültünk, Csomók Mixi baleseténél mi is megálltunk és utána másképp közlekedtünk, nem jó érzés látni a versenytárs összetört autóját. A következő kettő jó volt, szoktuk a váltót és az volt a tervünk, hogy a második körre gyorsulunk. Ezzel szemben kész rémálom volt, ami történt. Az negyedik gyorson elment a kuplung munkahenger, kaptunk egy defektet és nem volt töltés. Etapon megpróbáltuk orvosolni, amit lehetett, de Peti vagy 25-ször tolta be az autót, az ötödiken épphogy el tudtunk rajtolni, viszont annyira felhúztunk magunkat, hogy a második idővel jöttünk le a pályáról és két 2 másodpercet kaptunk Zagyváéktól. A záró szakaszon aztán jött a fekete leves, meghibásodott a váltónk és hirtelen csak visszafelé tudtunk fokozatot váltani, felfelé nem, így kiálltunk a szakaszról. Sajnáljuk ami történt, de nem kesergünk, tudjuk hogy a technikai sport már csak ilyen, nekünk se lehet mindig szerencsénk.
 
 
 
A Székesfehérvár Rally végeredménye:
 
1. Hadik András/Kertész Krisztián, Ford Fiesta R5 20:15.3
 
2. Vincze Ferenc/Bazsó Attila, Skoda Fabia R5 +13.3
 
3. Herczig Norbert/Bacigál, Igor, Skoda Fabia R5 +26.3
 
4. Velenczei Ádám/Szedő Csaba, Hyundai i20 R5 +33.9
 
5. Turán Frigyes/Farnadi Ágnes, Ford Fiesta R5 +43.7
 
6. Ranga Péter/Szőke Tamás, Skoda Fabia R5 +48.8…
 
27. ifj.Fekete László/Fekete László, Citroen C2 R2 Max +12:39.5
 
https://facebook.com/kordaracing
https://www.kordaracing.hu 
https://youtube.com/kordaracing
 
A Korda Racing együttműködő partnerei: A-HÍD Építő Zrt., Penta Általános Építőipari Kft, Siva Group Zrt, MÁDA Plusz Kft, Novomatic, ENEOS Motorolaj - Szakál-Met-Al Kft., Metrober Kft, HERTZ - Mercur Rent a Car Kft, REVO-TEC Gépipari Kft, Alabárdos Étterem, Frimedia Kft, K-P-K TransCoop Kft, Szerszámbróker Kft, SurgiCare Kft, StapleCare Kft, BHS Medical Kft, Music Engine Kft, MNR Fémmegmunkáló és Szolgáltató Kft, Corax-Bioner ZRt, Auto-Szoft Kft, , BDA Trans Kft, Lánchíd 19 Hotel, BWS Belső Tér Kft, RAORG Translog Kft, FEOL Industrial Automation Kft, BWS BelsőTér Bt., Alexovics Kft, Sinus-Networks Kft, Procomtec Kft, Verbis Kereskedő és Szolgáltató Kft, RAAB CNC Kft, Stefani Kft, FKZ-Tools Kft, VIWA Vitaminvíz, Ventil Épületgépész,Total Quality Control Kft., Equicom Kft,  A. S. S. Kft, T-NC Technika, Muzsai Metall Kft, BK Aeon Kft, Industrial Electro Service Kft, Dezső Bt, Bialabok Alexandra, Szalai International Kft, STEIN Villamos Kft, Doktor Természet Kft, Régió Center Kft, Prémium Szerszámker Kft

Címkék

  1. rallyesprint
  2. ORB
  3. WRC
  4. ERC
  5. Rally hírek
  6. Kassa Rally
  7. Hideg Rally Team
  8. LiveWire Rally Team
  9. Rallye2 hírek
  10. Rallye2
  11. North Racing Team
  12. INA Delta Rally
  13. Horvát Rally Bajnokság
  14. Maxx Race Team
  15. Márianosztra Rally
  16. Speed Rally Team
  17. Kisvaszar Rallyesprint
  18. MARB
  19. ORB eredmények
  20. ORB 1997
  21. Esztergom Rally
  22. Salgó Rally
  23. Miskolc Rally
  24. Veszprém Rallye
  25. Budapest Rallye
  26. Bábolna Rallye
  27. Mecsek Rallye
  28. ORB 1998
  29. ORB 1999
  30. OMP Racing Rallye
  31. ORB 2000
  32. Peugeot-Esso Rally
  33. ORB 2001
  34. Fehérvár Rallye
  35. Zemplén Rallye
  36. ORB 2002
  37. Szombathely Rallye
  38. ORB 2003
  39. ORB 2004
  40. Eger Rallye
  41. Székesfehérvár Rallye
  42. ORB 2005
  43. ORB 2006
  44. Duna Rallye
  45. ORB 2007
  46. Nyirád Rallye
  47. ORB 2008
  48. Ózd Rallye
  49. ORB 2009
  50. Nyírség Rallye
  51. Komló Rallye
  52. ORB 2010
  53. Bükfürdő Rallye
  54. Kazincbarcika Rally
  55. ORB 2011
  56. Arad Rally
  57. IRC 2011
  58. ORB 2012
  59. Baranya Kupa
  60. ORB 2013
  61. ORB 2014
  62. Waldviertel Rallye
  63. ORB 2015
  64. WRC 2015
  65. Rally Sweden
  66. Rally Mexico
  67. Rally Argentina
  68. Rally de Portugal
  69. Rajd Polski
  70. Rallye Finland
  71. Rallye Deutschland
  72. Rallye Australia
  73. ERC 2015
  74. Janner Rallye
  75. Rallye Liepaja
  76. Circuit of Ireland
  77. Ypres Rally
  78. Rallye Estonia
  79. Barum Czech Rally Zlin
  80. Déli Régió Rallyesprint 2015
  81. A123 Teszt Rallye
  82. Porrogszentkirály RS
  83. Cyprus Rally
  84. Tour de Corse
  85. ERC hírek
  86. Érdi Rally Team
  87. Gymkhana Bajnokság
  88. Mitropa hírek
  89. Eurosol Racing Team
  90. Rallye2 eredmények
  91. Historic eredmények
  92. ERC news
  93. Botka Rally Team
  94. Rallyesprint hírek
  95. Marco Racing Team Kft
  96. Ke-Ke Racing Team
  97. Horváth Rallye ASE
  98. Rallye Monte Carlo
  99. Rally Kosice
  100. Wales Rally GB
  101. Acropolis Rally
  102. Rallye Catalunya
  103. Rally Legend
  104. Rallye2 2015
  105. Rallye Sardegna
  106. Rallye Acores
  107. Rallye du Valais
  108. Rallye2 2014
  109. Magyarhertelend RS
  110. Kisvaszar RS
  111. Bakonya RS
  112. Magyarbóly RS
  113. WRC 2016
  114. Mikulás Rallye
  115. Szilveszter Rallye
  116. ERC 2016
  117. Rallye Islas Canarias
  118. Rajd Rzeszowski
  119. Dakar
  120. Maricsek Racing Team
  121. Maximmun Racing Team
  122. WRX 2016
  123. English News
  124. ORB 2016
  125. Mitropa 2016
  126. Citroen Racing
  127. Hyundai Motorsport
  128. M-Sport
  129. Volkswagen Motorsport
  130. MARB 2015
  131. Hungarian Police Rallye Team
  132. Historic Rallye Bajnokság
  133. Ranga Motorsport
  134. Korda Racing
  135. Tereprali Világkupa
  136. Dynamic Rallye Team
  137. Bakó Rallye Team
  138. Rallycross OB
  139. K-Tech Motorsport
  140. Balogh Jani
  141. Opel Dakar Team
  142. Africa Eco Race
  143. Apex Racing
  144. Sandlander Team
  145. Solid Racing Team
  146. Abu Dhabi racing
  147. Toyota Motorsport
  148. WRC 2017
  149. Arctic Lapland Rally
  150. Videó
  151. MERC 2016
  152. Qatar International Rally
  153. Skoda Motorsport
  154. Hell Racing
  155. Sébastien Loeb Racing
  156. ORC 2016
  157. Rallye2 2016
  158. Szauer Rallye Team
  159. Rallycross OB 2016
  160. Déli Régió Rallyesprint 2016
  161. WRC Top 100
  162. WRX statisztika
  163. ORB statisztika
  164. Klaus Motorsport
  165. Skoda Rally Team Hungária
  166. MARB 2016
  167. Historic ERC 2016
  168. Toyota Gazoo Racing
  169. Tereprali OB
  170. Ritmus ASE
  171. Bomba Racing Team
  172. MR Racing
  173. AS Rallyesport Europe
  174. WTCC 2016
  175. Zengő Motorsport
  176. MSR 2016
  177. GFS Racing Team
  178. FRT 2016
  179. WRX Montalegre
  180. Historic Rallye Bajnokság 2016
  181. Osztrák Rallye Bajnokság
  182. APRC 2016
  183. Belga Rallye Bajnokság
  184. WRX Hockenheim
  185. ERX 2016
  186. Mettet RX
  187. Rally Italia Sardegna
  188. Historic Rallye Challenge
  189. Turán Motorsport
  190. Orfűi Hegyi Verseny
  191. WRX Lydden Hill
  192. F1 2016
  193. Monaco GP
  194. Scuderia Ferrari
  195. Topp Cars Rally Team
  196. orb 2016
  197. WRC 1997
  198. Mitsubishi Ralliart
  199. Subaru WRT
  200. Ford WRT
  201. Silk Way Rally
  202. Hegyiverseny
  203. DMACK WRT
  204. Mátrai Hegyiverseny
  205. WRX Canada
  206. Rallye Kosice
  207. TMC Rallysport
  208. Hungarian Baja
  209. Orfűi Hegyiverseny
  210. Peugeot Total Hungária Rally Team
  211. Zobákpuszta RS
  212. 50. Mecsek Rallye
  213. ERT 2016
  214. Rovanpera Racing
  215. Rally Show Santa Domenica
  216. ERC 2017
  217. Rally di Rome Capitale
  218. TER 2016
  219. TER 2017
  220. ORB autók
  221. Monza Rally Show
  222. Global Rallycross 2016
  223. Qatar Volkswagen
  224. WRC statisztika
  225. DMACK
  226. ORB 2017
  227. MARB 2017
  228. Déli Régió Rallyesprint 2017
  229. Kalle Rovanpera Racing
  230. Historic Rallye Bajnokság 2017
  231. Bisted Motorsport
  232. Rallye2 2017
  233. FRT 2017
  234. MERC 2017
  235. Finn Rallye Bajnokság
  236. Lett Rallye Bajnokság
  237. Félelem nélkül
  238. Peugeot 208 Rally Cup Hungary
  239. MIskolc Rallye
  240. Mitropa 2017
  241. Rallycross OB 2017
  242. SASA R5 Motorsport
  243. ORC 2017
  244. Szavazás
  245. Miskolc Rallye
  246. Skoda Rallye Club
  247. Overdose Racing Team
  248. Slovenia
  249. Croatia
  250. Rallye di Roma
  251. F1 Statisztika
  252. ORC
  253. ORB 2018
  254. ORC 2018
  255. Rallye2 2018
  256. Historic ERC 2018
  257. Rallye1
  258. RBR Bajnokság
  259. PSZA Motorsport
  260. Rally Hungary
  261. Historic ERC
  262. WRC History
  263. Audi Sport
  264. Rallye Sweden
  265. Safari Rally
  266. Rallye New Zealand
  267. BRallye do Brazil
  268. Finn Rallye
  269. Sanremo Rallye
  270. Elefántcsontpart Rallye
  271. Zalaegerszeg Rally
  272. Tóth Zsolt Emlékverseny
  273. Vértes Rallye
  274. Rally3
  275. 2020
  276. Rallye1 2021
  277. ORB 2023
  278. ORB3 2023
  279. ORB2 2023
  280. ORB1 2023