Három delegáció a jubileumi futamon!

2016.10.12 17:38


Három páros is a Ritmus Ase színeiben , illetve támogatásával állt rajthoz az 50. Mecsek Rallye-n, a Klausz-Csányi páros egy Peugeot 208 R2-vel az ORBben, illetve a Horváth-Asztalos páros egy Peugeot 106-al és a Lakatospáros egy Skoda Favorittal a Classic mezőnyben. 

 

Sajnos a legfontosabb eredmény elmaradt, a Klausz-Csányi páros nem tudta bezsebelni a várt győzelmet és így a bajnokavatás is elmaradt, illetve remélhetőleg csak elnapolódott az utolsó bajnoki futamra. Mindez vezető helyről egy műszaki hiba miatt etapon kényszerültek kiállni, amikor is igazából kezdtek belejönni a száguldásba a 2. napon. Annyira jól álltak, hogy a 2WD mezőnyben is csak 2 páros előzte meg őket, de hát ilyen a rali, el kell fogadni és menni kell tovább. 

 

A Horváth-Asztalos páros sikerrel teljesítette a versenyt a Classic mezőnyben. 5 év kihagyás után tértek vissza, egyelőre még nem azzal az autóval, amivel jövőre indulni akarnak a Historic mezőnyben, de nagyon élvezték a versenyzést a Peugeot 106-al, amely végig remekül működött minden körülmények között. Volt egy kis félsz a párosban ennyi év kihagyás után, főleg, hogy az autó a méretéhez képest egy igazi méregzsák, de már teszten kiderült, nem fog csalódást okozni. A Classic mezőny eredménye nem került fel az eredménylistára, de saját maguknak mérve megnyugodtak, hogy nem lesznek esélytelenek a Historicban jövőre. 

Csányi Botond: Kicsit szomorú vagyok. A pénteki napon nagyszerűeket autóztunk. Sajnos a második szakaszon, az előttünk rajtoló Kovács/Istovics páros nekiütközött egy farönknek, ami miatt a farönk leesett az erdőbe és mikor odaérkeztünk a kanyarhoz, akkor láttuk, hogy teljesen felhordásos a kanyar. Megforogtunk, és körülbelül 20 másodpercet veszítettünk. A nézőknek kellett visszatolniuk a pályára, amit ezúton is köszönünk nekik. A harmadik szakasztól felvettük a ritmust, és a pénteki napon a második szakaszt kivéve mindegyik gyorsaságin sikerült kategória első időket autóznunk. Nagyon vártuk a szombati napot. Szép időjárás fogadott bennünket, nagyon szerettünk volna jóízűeket versenyezni. Az első szakaszt rögtön 9 másodperc előnnyel nyertük, így nagy mosollyal indultunk indultunk a vízválasztó-bakonyai gyorsaságira. Sajnos az összekötő úton utolért bennünket a balszerencse, ugyanis egy gyárilag beépített futómű alkatrész megmakacsolta magát, és elment a kerékösszetartásunk, ami miatt kicsúszott a féltengelyünk, és feladni kényszerültünk a futamot. Összegezve, nagyon bíztatóak az eredményeink, úgy gondolom, hogy Kassa után, most már tényleg jó az összhang közöttünk. Tudunk együtt dolgozni, kezdem megszokni a nagyon részletes, precíz itinert is, ami nagyon nagy kihívás számomra, mert valóban 110%-on kell figyelni. Kristóf nagyszerű pilóta, teljesen megbízhatóan vezet, és ami nagyon pozitív, hogy teljes mértékben maximalista. Sajnos most nem jött ki a lépés, de úgy gondolom hogy szerencsések voltunk a szerencsétlenségben, mert ha ez a technikai probléma egy gyorsasági szakaszon történik, akkor sokkal nagyobb lehetett volna a baj. 

 

Lakatos Tamás-Varga Nikolett: Nagy megtiszteltetésnek éreztük, hogy részt vehettünk az 50-ik Mecsek Rallyn. Nagyon szerettem volna indulni a rendezvényen, de sajnos ez meghiúsulni látszott, hiszen sem a kocsi sem a navigátorom nem állt rendelkezésemre még a verseny hetében. Gergő mivel a nevezésünket csak az utolsó pillanatban fogadták el üzleti elfoglaltságaira hivatkozva (amit megértek) lemondta a versenyt, ezért új navigátor után kellett néznem. Niki egyből elfogadta az ajánlatot és másnap már szabadságot kivéve el is kezdtük a tréningeket, viszont a kocsit a Baranya kupai incidens után teljesen újjá kellett építeni. Új futóművet kellett építeni bölcsőt,éket cserélni, amit persze beszerezni sem volt egyszerű, és még be is kellett szerelni majd beállítani az autót. Ezzel a gépátvételre készültünk el, amiért nagy köszönet Balatonyi Árpinak. A kocsi végül összeállt Niki beült és már rajtoltunk is! Mindketten nagyon vártuk a gyorsokat főleg a két szűk gyorsaságit, de repteret is jó bemelegítésnek éreztük. Mivel soha nem mentünk együtt és Niki még a kocsiban sem ült péntekig eléggé izgultam. Pogányt letudtuk, de jött az első probléma. Semmit sem hallottam az itinerből mert nem volt jó az átbeszélő. Ennek ellenére igen jól sikerült szerintem mindkét gyors nagyon élveztük változatos csúszós, de tempós szakaszok voltak, amit a nehézségek ellenére jól sikerült megoldani és még egy előzés is belefért az egy nyomsávos úton, ami a Rallyban szokatlannak számít. Sajnos a következő két gyorsunkat kivették etapra, amit nagyon bánunk, mert szerettünk volna még egy jót autózni ezeken a szakaszokon. A szombati első szakaszt egy baleset miatt törölték. Az utolsó gyorson sikerült nagyon időt mennünk végre és nagyon bántuk, hogy vége lett! Még mentünk volna. Összegezve nagyon nehéz kezdés után nagyon jókat mentünk, a kocsi karcmentes maradt, és hibátlanul működött végig! Nagyon köszönjük partnereinknek és mindenkinek, aki segített ebben, hogy sikerült célba érjünk!! (azt hiszem két álom valósult meg ezzel) 

Horváth Péter: Engem édesapám vitt el magával először rallye versenyre, hiszen ő maga is versenyzett egykoron. Szerintem már ott eldőlt, én is megfertőződtem ezzel a sporttal. 25 éve egy N-es Trabanttal mentem először a Mecsek Rallyen. Majd később LADA, PEUGEOT 205GTI, OPEL KADETT GSI, PEUGEOT 306 S16 következett. Mindig a PEUGEOT volt szívem csücske, így most kapóra jött a RITMUS ASE által felkínált lehetőség, hogy egy „A”-s PEUGEOT 106-tal induljak az 50. MECSEK RALLYE Classic kategóriájában. 1996-ban Rallye 2 N3 kategóriában itt lettünk bajnokok, így a győztes csapaton ne változtass elvet követve régi navigátorommal vágtunk neki a pályabejárásnak. Csodálatos pályák, gyönyörű környezet, mindig ez jut eszünkbe a Mecsekről. A verseny két napját hibátlanul teljesítettük, rengeteg néző volt, és sokan jöttek oda hozzánk a gyűjtőállomásokon, szervizparkban a régi versenyzőtársak közül is. Az idők most nem számítottak, és a céldobogón mosolyogva vehettük át a jubileumi emlékérmet. Köszönjük a lehetőséget a szervezőknek, a RITMUS ASE-nek és a támogatóinknak 

 

Asztalos Tamás 1991. Pécs, REMETERÉT, ez volt 25 éve az első találkozásom a Mecsekkel. Az idén nyáron Várkonyi Szabival beszélgetve merült fel az ötlet, menjünk el az 50.MECSEK Rallye-ra a régi csapattal. Horváth Petinek nem kellett kétszer mondanom, elindult a szervezés, hiszen mindketten imádjuk a mecseki pályákat. Igaz, 1995-ben estünk egy kiadósat a Camping-Árpádtetőn, de rá egy évre itt márRallye2 N3 bajnok aspirsánsként álltunk rajthoz és elég volt egy 3.hely is az év végi dobogó legmagasabb fokához. PEUGEOT 106, szinte teljesen „A”-s, majdnem KIT-CAR, ez a „KISOROSZLÁN” amit uralnunk kellett most az 50.-en. Az autó kiválóan tette a dolgát, a pilótám a régi reflexekre gyorsan rátalált, csak én maradtam le néha az ITINER-ben. Hiába no, 50 felett már lassulok…. Az első napon csak két „igazi” gyorsaságit teljesítettünk, a Pogány-reptér SHOW mellett. A szombati Orfű körgyors rettenetesen tetszett, a hegyi pályán lefelé már a régi RITMUS-ban száguldottunk. Bakonya-Nyárásvölgy, Camping-Árpádtető ide van kitalálva ez az autó!!, minden gyors abszolválva, a céldobogón öröm volt látni a rengeteg érdeklődő nézőt. Köszönjük a kiválóan felkészített autót, és a RITMUS ASE által felkínált lehetőséget.

 

Ritmus ASE

Otthon mosod az autód? 
Bízd inkább a pécsi Lux Autómosóra!
Akár versenyautód is!
Ha megjelenéskor a Baranya Rallye oldalára hivatkozol, 
10% kedvezményt is kapsz!

 

 

Címkék

  1. rallyesprint
  2. ORB
  3. WRC
  4. ERC
  5. Rally hírek
  6. Kassa Rally
  7. Hideg Rally Team
  8. LiveWire Rally Team
  9. Rallye2 hírek
  10. Rallye2
  11. North Racing Team
  12. INA Delta Rally
  13. Horvát Rally Bajnokság
  14. Maxx Race Team
  15. Márianosztra Rally
  16. Speed Rally Team
  17. Kisvaszar Rallyesprint
  18. MARB
  19. ORB eredmények
  20. ORB 1997
  21. Esztergom Rally
  22. Salgó Rally
  23. Miskolc Rally
  24. Veszprém Rallye
  25. Budapest Rallye
  26. Bábolna Rallye
  27. Mecsek Rallye
  28. ORB 1998
  29. ORB 1999
  30. OMP Racing Rallye
  31. ORB 2000
  32. Peugeot-Esso Rally
  33. ORB 2001
  34. Fehérvár Rallye
  35. Zemplén Rallye
  36. ORB 2002
  37. Szombathely Rallye
  38. ORB 2003
  39. ORB 2004
  40. Eger Rallye
  41. Székesfehérvár Rallye
  42. ORB 2005
  43. ORB 2006
  44. Duna Rallye
  45. ORB 2007
  46. Nyirád Rallye
  47. ORB 2008
  48. Ózd Rallye
  49. ORB 2009
  50. Nyírség Rallye
  51. Komló Rallye
  52. ORB 2010
  53. Bükfürdő Rallye
  54. Kazincbarcika Rally
  55. ORB 2011
  56. Arad Rally
  57. IRC 2011
  58. ORB 2012
  59. Baranya Kupa
  60. ORB 2013
  61. ORB 2014
  62. Waldviertel Rallye
  63. ORB 2015
  64. WRC 2015
  65. Rally Sweden
  66. Rally Mexico
  67. Rally Argentina
  68. Rally de Portugal
  69. Rajd Polski
  70. Rallye Finland
  71. Rallye Deutschland
  72. Rallye Australia
  73. ERC 2015
  74. Janner Rallye
  75. Rallye Liepaja
  76. Circuit of Ireland
  77. Ypres Rally
  78. Rallye Estonia
  79. Barum Czech Rally Zlin
  80. Déli Régió Rallyesprint 2015
  81. A123 Teszt Rallye
  82. Porrogszentkirály RS
  83. Cyprus Rally
  84. Tour de Corse
  85. ERC hírek
  86. Érdi Rally Team
  87. Gymkhana Bajnokság
  88. Mitropa hírek
  89. Eurosol Racing Team
  90. Rallye2 eredmények
  91. Historic eredmények
  92. ERC news
  93. Botka Rally Team
  94. Rallyesprint hírek
  95. Marco Racing Team Kft
  96. Ke-Ke Racing Team
  97. Horváth Rallye ASE
  98. Rallye Monte Carlo
  99. Rally Kosice
  100. Wales Rally GB
  101. Acropolis Rally
  102. Rallye Catalunya
  103. Rally Legend
  104. Rallye2 2015
  105. Rallye Sardegna
  106. Rallye Acores
  107. Rallye du Valais
  108. Rallye2 2014
  109. Magyarhertelend RS
  110. Kisvaszar RS
  111. Bakonya RS
  112. Magyarbóly RS
  113. WRC 2016
  114. Mikulás Rallye
  115. Szilveszter Rallye
  116. ERC 2016
  117. Rallye Islas Canarias
  118. Rajd Rzeszowski
  119. Dakar
  120. Maricsek Racing Team
  121. Maximmun Racing Team
  122. WRX 2016
  123. English News
  124. ORB 2016
  125. Mitropa 2016
  126. Citroen Racing
  127. Hyundai Motorsport
  128. M-Sport
  129. Volkswagen Motorsport
  130. MARB 2015
  131. Hungarian Police Rallye Team
  132. Historic Rallye Bajnokság
  133. Ranga Motorsport
  134. Korda Racing
  135. Tereprali Világkupa
  136. Dynamic Rallye Team
  137. Bakó Rallye Team
  138. Rallycross OB
  139. K-Tech Motorsport
  140. Balogh Jani
  141. Opel Dakar Team
  142. Africa Eco Race
  143. Apex Racing
  144. Sandlander Team
  145. Solid Racing Team
  146. Abu Dhabi racing
  147. Toyota Motorsport
  148. WRC 2017
  149. Arctic Lapland Rally
  150. Videó
  151. MERC 2016
  152. Qatar International Rally
  153. Skoda Motorsport
  154. Hell Racing
  155. Sébastien Loeb Racing
  156. ORC 2016
  157. Rallye2 2016
  158. Szauer Rallye Team
  159. Rallycross OB 2016
  160. Déli Régió Rallyesprint 2016
  161. WRC Top 100
  162. WRX statisztika
  163. ORB statisztika
  164. Klaus Motorsport
  165. Skoda Rally Team Hungária
  166. MARB 2016
  167. Historic ERC 2016
  168. Toyota Gazoo Racing
  169. Tereprali OB
  170. Ritmus ASE
  171. Bomba Racing Team
  172. MR Racing
  173. AS Rallyesport Europe
  174. WTCC 2016
  175. Zengő Motorsport
  176. MSR 2016
  177. GFS Racing Team
  178. FRT 2016
  179. WRX Montalegre
  180. Historic Rallye Bajnokság 2016
  181. Osztrák Rallye Bajnokság
  182. APRC 2016
  183. Belga Rallye Bajnokság
  184. WRX Hockenheim
  185. ERX 2016
  186. Mettet RX
  187. Rally Italia Sardegna
  188. Historic Rallye Challenge
  189. Turán Motorsport
  190. Orfűi Hegyi Verseny
  191. WRX Lydden Hill
  192. F1 2016
  193. Monaco GP
  194. Scuderia Ferrari
  195. Topp Cars Rally Team
  196. orb 2016
  197. WRC 1997
  198. Mitsubishi Ralliart
  199. Subaru WRT
  200. Ford WRT
  201. Silk Way Rally
  202. Hegyiverseny
  203. DMACK WRT
  204. Mátrai Hegyiverseny
  205. WRX Canada
  206. Rallye Kosice
  207. TMC Rallysport
  208. Hungarian Baja
  209. Orfűi Hegyiverseny
  210. Peugeot Total Hungária Rally Team
  211. Zobákpuszta RS
  212. 50. Mecsek Rallye
  213. ERT 2016
  214. Rovanpera Racing
  215. Rally Show Santa Domenica
  216. ERC 2017
  217. Rally di Rome Capitale
  218. TER 2016
  219. TER 2017
  220. ORB autók
  221. Monza Rally Show
  222. Global Rallycross 2016
  223. Qatar Volkswagen
  224. WRC statisztika
  225. DMACK
  226. ORB 2017
  227. MARB 2017
  228. Déli Régió Rallyesprint 2017
  229. Kalle Rovanpera Racing
  230. Historic Rallye Bajnokság 2017
  231. Bisted Motorsport
  232. Rallye2 2017
  233. FRT 2017
  234. MERC 2017
  235. Finn Rallye Bajnokság
  236. Lett Rallye Bajnokság
  237. Félelem nélkül
  238. Peugeot 208 Rally Cup Hungary
  239. MIskolc Rallye
  240. Mitropa 2017
  241. Rallycross OB 2017
  242. SASA R5 Motorsport
  243. ORC 2017
  244. Szavazás
  245. Miskolc Rallye
  246. Skoda Rallye Club
  247. Overdose Racing Team
  248. Slovenia
  249. Croatia
  250. Rallye di Roma
  251. F1 Statisztika
  252. ORC
  253. ORB 2018
  254. ORC 2018
  255. Rallye2 2018
  256. Historic ERC 2018
  257. Rallye1
  258. RBR Bajnokság
  259. PSZA Motorsport
  260. Rally Hungary
  261. Historic ERC
  262. WRC History
  263. Audi Sport
  264. Rallye Sweden
  265. Safari Rally
  266. Rallye New Zealand
  267. BRallye do Brazil
  268. Finn Rallye
  269. Sanremo Rallye
  270. Elefántcsontpart Rallye
  271. Zalaegerszeg Rally
  272. Tóth Zsolt Emlékverseny
  273. Vértes Rallye
  274. Rally3
  275. 2020
  276. Rallye1 2021
  277. ORB 2023
  278. ORB3 2023
  279. ORB2 2023
  280. ORB1 2023