Komoly támogatóval bővült a PSZA Motorsport csapata

2017.03.25 09:13

00006241


A PSZA Motorsport Egyesület ebben az évben a Lada Hungary támogatását is élvezi. Kíváncsiak voltunk, hogy milyen segítséget tudd nyújtani egy márkakereskedő ennek a fiatal feltörekvő csapatnak. A csapat vezetőivel Szabó Árpival illetve Papp Arnolddal, a Lada Hungary részéről pedig Markó Zoltánnal beszélgettünk.
 
 
 
Mint a PSZA Motorsport csapatvezetője kérlek vázold fel a csapatotok idei terveit.
 
Szabó Árpád: Sziasztok! Azt bizton állíthatom, hogy nagy fába vágtuk a fejszénket, de próbálunk mindennek eleget tenni és jó hátteret biztosítani a versenyzőinknek. Az idei szezonra egy kicsit megduzzadt a csapat, aminek én személy szerint rendkívül örülök! Három bajnokságban is lesz versenyzőnk, Födő Imre- Hetesi Viktor ORC-ben, Szabó Attila- Keresztesi Péter Rallye2-ben, Mészáros Attila- Pataki Jenő illetve Szőnyi András- Szarka Dávid pedig az Országos Historic Rallye bajnokságban fogják gyűjtögetni szorgalmasan a pontokat! Ezen kívül van még egy párosunk, akik a Historic Hobby Car kupában fognak menni Tóth Ottó és Erdélyi László! Célunk idén az lenne, hogy egy jól összekovácsolt csapatot alkossunk, és mindenkinek megfelelő segítséget tudjunk nyújtani, legyen az akár autófelkészítés, teszt vagy logisztika.
 
Elég komoly szponzorral bővült a támogatóitok köre az idei esztendőre!
 
Szabó Árpád: Igen, büszkén mondhatom azt, hogy egy Ladás csapatnak az álma vált valóra, ugyanis a Lada Hungary Kft. mögénk állt! Azt gondolom nagyon kiváltságos helyzetbe került a csapat! A cég már a múltban is komoly hangsúlyt fektet a motorsportba, de azt gondolom, ezt nem kell bemutatni! Mivel újra van képviselet Magyarországon és a WTCC-ben is szerepel a márka, így tökéletesen beleillet a csapat a cég profiljába.
 
Miben tud nektek segítséget nyújtani az idei szezonban a Lada Hungary?
 
Szabó Árpád: Sok segítséget kapunk a Ladától, mivel kapunk pályabejáró autókat! Új Lada Vestákat, illetve alkatrész utánpótlásban is tudnak segíteni, mivel vannak még régi alkatrészek, amiket mi még fel tudunk használni a versenyautóinkban! Mindenképpen szeretnénk megőrizni ezt a jó kapcsolatot és reméljük egy hosszú távú együtt működés kezdete.
 
Komoly kihívásokkal teli esztendőnek néztek elébe!
 
Szabó Árpád: Igen, nem kis feladatott vállaltunk magunkra! Amellett, hogy licenceket váltanak nálunk a pilóták és navigátorok, a komplett versenyhétvége levezénylését is magunkra vállaltuk! Kezdve az indulástól, a szállásfoglaláson az étkezésen a szervizelésen át. Szeretnénk egy átfogó szolgáltatást nyújtani mindenki számára és ez komoly szervezéssel jár! Számunkra már szerdán el fog kezdődni a Miskolc Rallye, ugyanis akkor van a csapat hivatalos tesztje! 
 
 
Hogyan jött az ötlet, hogy támogassák a PSZA Motorsport csapatát?
 
Markó Zoltán: A csapat vezetői felkerestek minket és egy profi bemutatkozó anyaggal biztosítottak róla, kiváló partnerei lehetünk egymásnak. A PSZA Motorsport vezetői nemcsak az elvárható magas szintű szakismerettel, hanem óriási lelkesedéssel álltak a projekthez. A LADA újkori importőreként legfontosabb feladatunk, hogy ápoljuk a régi LADA emlékeket, de megismertessük a mai fiatalokat is a LADA új autóival. Egy nemzedék számára többé-kevésbé kimaradt a LADA élmény, ezt szeretnénk szép lassan bepótolni.
 
Miben tud segíteni az önök cége egy ralicsapatnak?
 
Markó Zoltán: Úgy látszik egy versenycsapat körül soha sincs elég autó, így a rendelkezésre bocsátott LADA Vesta és LADA 4X4 jó szolgálatot tud tenni, hogy eljussanak a versenyek helyszínére, illetve a pályabejárásoknál. Egyelőre erőforrásainkból sok másra nem futja, de reméljük, hogy sikerül kialakítani egy hosszú távú együttműködést.
 
 
Mennyi a reklámhatása a Magyar Ralinak a mai világban? 
 
Markó Zoltán: Szerencsére a magyar rally sport továbbra is komoly tömegeket mozgat, akiknek a szívében külön hely van a LADA márka számára. Óriási öröm látni, hogy rengeteg igényesen felújított és átépített kereklámpás és kockalámpás vesz részt a bajnokság különböző kategóriáiban. Azt is látjuk, hogy a LADA márka szeretete és a nosztalgia oda vezet, hogy egy-egy VFTS átépítésére annyit költenek a csapatok, amiből már egy sokkal fiatalabb versenyautót is talpra lehetne állítani. Mégis egy régi Zsiguli vagy LADA körül mindig ott lebeg a varázs.
 
Mit profitálhat a Lada Hungary ebből az együttműködésből?
 
Markó Zoltán: Legfontosabb célunk, hogy az új LADA modellekkel megismertessük a versenyek közösségét. A csapat rendelkezésére bocsátott nagyon látványos Vesta nemcsak a pályabejárásokon lesz látható, de az érdeklődők a szervizparkban is találkozhatnak vele és megismerhetik a LADA új formatervezési és minőségi irányvonalát. Bízunk benne, hogy a versenyre kijáró érdeklődők ugyanolyan kíváncsian fogják megcsodálni az új LADA Vestát is, mint a PSZA Motorsport gyönyörű LADA versenyautóit.
 
 
 
Szia Arnie! Hogy álltok az autók felkészítésével?
 
Arnie: Sziasztok először is. Nem unatkoznunk azt biztosan állíthatom. Szőnyi Andris fekete gr2-sét szó szerint a nulláról kellett újra építenünk a Kasza Motorsporttal közösen. Sajnos a szabályok értelmezése és a szervezettel való közös kommunikáció miatt, némileg megcsúszott a projekt, szerettük volna már sokkal hamarabb késznek tudni, de Miskolc Rallye-n ígérhetem biztosan látható lesz. J
 
Historic szabályok miatt igen erősen korlátolt az alkotói szabadságunk, így a másik főprojektünk, amiben a legtöbb fejlesztést próbáljuk ki az egyértelműen Födő Imi VFTS-e. Mindig is szeretett egyedi autóval versenyezni, de remélem csapatunk egyik fő büszkesége egyértelműen Imi autója lesz. Elkészült a Kasza Motorsportnál az 1,6os motorja, aminek a következő hetekben jön a finomhangolása illetve, készül az egyedi első futóműve is, ami személy szerint a szívem csücske. Nagyon remélem, hogy Miskolc előtt és főleg a versenyen, már tudjuk tesztelni, és elérjük a kívánt fejlődést.
 
Harmadik autónk friss a csapatban és igen csak utolsó pillanatokban került hozzánk. Szabó Attila Bodnár motoros befecskendezős autóját próbáljuk tudásunkkal a Rally2 bajnokság élcsoportjába repíteni. Nem lesz könnyű feladat, de remélem minden versenyzőnk élvezni fogja a munkáink gyümölcsét és sikeresen „átszelik” a képzeletbeli kockás zászlót én akkor már boldog leszek.
 
Bővült a csapatotok létszáma az elmúlt időszakban?
 
Arnie: Igen-igen, nagyon örülünk annak, hogy egy év leforgása alatt idáig eljutottunk. Most jelenleg úgy érzem picit túlvállaltuk magunkat, de szeretjük a kihívásokat és úgy gondolom ezt is meg fogjuk oldani.  A rallye-n kívül előreláthatólag lesz autocross és rallycrossban is versenyzőnk, ami külön örömmel tölt el, hogy nem csak egy szakágban leszünk már jelen!
 
Miben tud nektek segítséget nyújtani az idei szezonban a Lada Hungary?
 
Arnie: Sokan tudjátok, nekem szívem csücske a Lada és külön örömmel tölt el, hogy sikerült velük megállapodnunk és együtt dolgoznunk. Nagyon örülünk annak, hogy a pályabejárásokra minden versenyre biztosítanak számunkra tesztautókat. Aszfalt versenyeken a legújabb LADA Vesta autót próbáljuk promotálni, kicsit megmutatni annak a közösségnek a Lada új arcát, akik hóban, sárban szélben csápolnak az öreg hátsókerekes típusnak. J A murvás versenyekre pedig a komoly terepjáró képességekkel rendelkező Lada 4×4(Níva)-kat kapunk és élvezhetjük. Emellett természetesen mi az öreg hátsókerekes autókat próbáljuk életben tartani és ebben nagy segítséget jelent a megfelelő alkatrész utánpótlás. Noha autónk 70-80%-a már biztosan mondhatóan egyedi, de még is a maradék 20-30% néha komoly gondot okoz, a nem megfelelő alkatrész utánpótlás.
 
Melyik versenyeken terveztek indulni az idei évben?
 
Arnie: Az összes idei Országos Rally Bajnokság futamán lesz legalább kettő, de inkább több autónk, szóval nem fogunk unatkozni idén sem. Emellett vannak meghívásos rendezvényeink, ahol előreláthatólag én fogom képviselni a csapatot és megpróbálok látványos autózással kedveskedni a nézőknek.
 
 
 
Együttműködő partnereink:
 
LADA Hungary Kft.,Kasza Motorsport, Ten-Line Kft., Robitlág Bt., Fúzió Elektrótechnika Kft., Vegyél.hu, Vendrey és Társa Kft., Pánczél Kft., Multi Garage Kft., Solar Pro-Tech Kft., FóliaZ.hu, RS Felni.hu, Zöld autó, Extrémélmények.com
 
Készítette: Sipos Attila / rallyfeeling.hu

Címkék

  1. rallyesprint
  2. ORB
  3. WRC
  4. ERC
  5. Rally hírek
  6. Kassa Rally
  7. Hideg Rally Team
  8. LiveWire Rally Team
  9. Rallye2 hírek
  10. Rallye2
  11. North Racing Team
  12. INA Delta Rally
  13. Horvát Rally Bajnokság
  14. Maxx Race Team
  15. Márianosztra Rally
  16. Speed Rally Team
  17. Kisvaszar Rallyesprint
  18. MARB
  19. ORB eredmények
  20. ORB 1997
  21. Esztergom Rally
  22. Salgó Rally
  23. Miskolc Rally
  24. Veszprém Rallye
  25. Budapest Rallye
  26. Bábolna Rallye
  27. Mecsek Rallye
  28. ORB 1998
  29. ORB 1999
  30. OMP Racing Rallye
  31. ORB 2000
  32. Peugeot-Esso Rally
  33. ORB 2001
  34. Fehérvár Rallye
  35. Zemplén Rallye
  36. ORB 2002
  37. Szombathely Rallye
  38. ORB 2003
  39. ORB 2004
  40. Eger Rallye
  41. Székesfehérvár Rallye
  42. ORB 2005
  43. ORB 2006
  44. Duna Rallye
  45. ORB 2007
  46. Nyirád Rallye
  47. ORB 2008
  48. Ózd Rallye
  49. ORB 2009
  50. Nyírség Rallye
  51. Komló Rallye
  52. ORB 2010
  53. Bükfürdő Rallye
  54. Kazincbarcika Rally
  55. ORB 2011
  56. Arad Rally
  57. IRC 2011
  58. ORB 2012
  59. Baranya Kupa
  60. ORB 2013
  61. ORB 2014
  62. Waldviertel Rallye
  63. ORB 2015
  64. WRC 2015
  65. Rally Sweden
  66. Rally Mexico
  67. Rally Argentina
  68. Rally de Portugal
  69. Rajd Polski
  70. Rallye Finland
  71. Rallye Deutschland
  72. Rallye Australia
  73. ERC 2015
  74. Janner Rallye
  75. Rallye Liepaja
  76. Circuit of Ireland
  77. Ypres Rally
  78. Rallye Estonia
  79. Barum Czech Rally Zlin
  80. Déli Régió Rallyesprint 2015
  81. A123 Teszt Rallye
  82. Porrogszentkirály RS
  83. Cyprus Rally
  84. Tour de Corse
  85. ERC hírek
  86. Érdi Rally Team
  87. Gymkhana Bajnokság
  88. Mitropa hírek
  89. Eurosol Racing Team
  90. Rallye2 eredmények
  91. Historic eredmények
  92. ERC news
  93. Botka Rally Team
  94. Rallyesprint hírek
  95. Marco Racing Team Kft
  96. Ke-Ke Racing Team
  97. Horváth Rallye ASE
  98. Rallye Monte Carlo
  99. Rally Kosice
  100. Wales Rally GB
  101. Acropolis Rally
  102. Rallye Catalunya
  103. Rally Legend
  104. Rallye2 2015
  105. Rallye Sardegna
  106. Rallye Acores
  107. Rallye du Valais
  108. Rallye2 2014
  109. Magyarhertelend RS
  110. Kisvaszar RS
  111. Bakonya RS
  112. Magyarbóly RS
  113. WRC 2016
  114. Mikulás Rallye
  115. Szilveszter Rallye
  116. ERC 2016
  117. Rallye Islas Canarias
  118. Rajd Rzeszowski
  119. Dakar
  120. Maricsek Racing Team
  121. Maximmun Racing Team
  122. WRX 2016
  123. English News
  124. ORB 2016
  125. Mitropa 2016
  126. Citroen Racing
  127. Hyundai Motorsport
  128. M-Sport
  129. Volkswagen Motorsport
  130. MARB 2015
  131. Hungarian Police Rallye Team
  132. Historic Rallye Bajnokság
  133. Ranga Motorsport
  134. Korda Racing
  135. Tereprali Világkupa
  136. Dynamic Rallye Team
  137. Bakó Rallye Team
  138. Rallycross OB
  139. K-Tech Motorsport
  140. Balogh Jani
  141. Opel Dakar Team
  142. Africa Eco Race
  143. Apex Racing
  144. Sandlander Team
  145. Solid Racing Team
  146. Abu Dhabi racing
  147. Toyota Motorsport
  148. WRC 2017
  149. Arctic Lapland Rally
  150. Videó
  151. MERC 2016
  152. Qatar International Rally
  153. Skoda Motorsport
  154. Hell Racing
  155. Sébastien Loeb Racing
  156. ORC 2016
  157. Rallye2 2016
  158. Szauer Rallye Team
  159. Rallycross OB 2016
  160. Déli Régió Rallyesprint 2016
  161. WRC Top 100
  162. WRX statisztika
  163. ORB statisztika
  164. Klaus Motorsport
  165. Skoda Rally Team Hungária
  166. MARB 2016
  167. Historic ERC 2016
  168. Toyota Gazoo Racing
  169. Tereprali OB
  170. Ritmus ASE
  171. Bomba Racing Team
  172. MR Racing
  173. AS Rallyesport Europe
  174. WTCC 2016
  175. Zengő Motorsport
  176. MSR 2016
  177. GFS Racing Team
  178. FRT 2016
  179. WRX Montalegre
  180. Historic Rallye Bajnokság 2016
  181. Osztrák Rallye Bajnokság
  182. APRC 2016
  183. Belga Rallye Bajnokság
  184. WRX Hockenheim
  185. ERX 2016
  186. Mettet RX
  187. Rally Italia Sardegna
  188. Historic Rallye Challenge
  189. Turán Motorsport
  190. Orfűi Hegyi Verseny
  191. WRX Lydden Hill
  192. F1 2016
  193. Monaco GP
  194. Scuderia Ferrari
  195. Topp Cars Rally Team
  196. orb 2016
  197. WRC 1997
  198. Mitsubishi Ralliart
  199. Subaru WRT
  200. Ford WRT
  201. Silk Way Rally
  202. Hegyiverseny
  203. DMACK WRT
  204. Mátrai Hegyiverseny
  205. WRX Canada
  206. Rallye Kosice
  207. TMC Rallysport
  208. Hungarian Baja
  209. Orfűi Hegyiverseny
  210. Peugeot Total Hungária Rally Team
  211. Zobákpuszta RS
  212. 50. Mecsek Rallye
  213. ERT 2016
  214. Rovanpera Racing
  215. Rally Show Santa Domenica
  216. ERC 2017
  217. Rally di Rome Capitale
  218. TER 2016
  219. TER 2017
  220. ORB autók
  221. Monza Rally Show
  222. Global Rallycross 2016
  223. Qatar Volkswagen
  224. WRC statisztika
  225. DMACK
  226. ORB 2017
  227. MARB 2017
  228. Déli Régió Rallyesprint 2017
  229. Kalle Rovanpera Racing
  230. Historic Rallye Bajnokság 2017
  231. Bisted Motorsport
  232. Rallye2 2017
  233. FRT 2017
  234. MERC 2017
  235. Finn Rallye Bajnokság
  236. Lett Rallye Bajnokság
  237. Félelem nélkül
  238. Peugeot 208 Rally Cup Hungary
  239. MIskolc Rallye
  240. Mitropa 2017
  241. Rallycross OB 2017
  242. SASA R5 Motorsport
  243. ORC 2017
  244. Szavazás
  245. Miskolc Rallye
  246. Skoda Rallye Club
  247. Overdose Racing Team
  248. Slovenia
  249. Croatia
  250. Rallye di Roma
  251. F1 Statisztika
  252. ORC
  253. ORB 2018
  254. ORC 2018
  255. Rallye2 2018
  256. Historic ERC 2018
  257. Rallye1
  258. RBR Bajnokság
  259. PSZA Motorsport
  260. Rally Hungary
  261. Historic ERC
  262. WRC History
  263. Audi Sport
  264. Rallye Sweden
  265. Safari Rally
  266. Rallye New Zealand
  267. BRallye do Brazil
  268. Finn Rallye
  269. Sanremo Rallye
  270. Elefántcsontpart Rallye
  271. Zalaegerszeg Rally
  272. Tóth Zsolt Emlékverseny
  273. Vértes Rallye
  274. Rally3
  275. 2020
  276. Rallye1 2021
  277. ORB 2023
  278. ORB3 2023
  279. ORB2 2023
  280. ORB1 2023

Készíts ingyenes honlapot Webnode