Neukirchner, Wirtmann és Rongits vezetésével kezdődött a Baranya Kupa
A Rallye2 és a Historic mezőnye már túl van a Baranya Kupa első napján, aminek végén Neukirchner András a Rallye2-es, Wirtmann Ferenc a Historic, míg a HobbyCar mezőnyben Rongits Attila áll az élen.
Az idei Baranya Kupa is a prológgal kezdődött Komló belvárosában, melynek eredményei nem számítanak bele a versenybe.
A prológ után a Camping – Árpádtető szakasz felé vette az irányt a Rallye2 és a Historic mezőnye, mely számára csupán egyszer kellett a 9.25 km-es távot az első napon teljesíteni.
A Rallye2-es mezőnyben Neukirchner András és Guzi Róbert (Honda Civic Type-R) érte el a szakaszon a legjobb időt 5:01,0 perces eredménnyel, 3.7 másodperccel megelőzve a Szauer Gergő – Rácz László (Lada 2105) és 11 másodperccel a Vizelli Károly – Vizelliné Jobbágy Éva (Lada VFTS) kettőst.
A Historic mezőnyben a papírforma igazolódott, hiszen Wirtmann Ferenc és Barna György (Ford Escort RS2000) érte el a legjobb időt 5:19.9-cel, 16.9 másodperccel megelőzve a Balogh Sándor – Groll Róbert (Fiat 131 Racing) és 20.3 másodperccel a Spindler Tibor – Vojner Mátyás (Opel Corsa) kettőst.
A Historic HobbyCar mezőnyben Rongits Attila és Hannus László (Lada VFTS) volt a leggyorsabb, az 5:17,2-es eredménnyel 8.3 másodperccel volt gyorsabb a Stepán Árpád – Kocsis István (Lada VFTS) és 17.3 másodperccel a Merencsics Árpád - Szemmeroth Anetta (Suzuki Swift) kettősnél.
A mai napon befejezte a versenyzést a Rallye2 és a Historic mezőnye, holnap hat szakaszon lesznek láthatóak.
Eredmények
Rallye2
1 | #202 | Neukirchner András | Guzi Róbert | Honda Civic Type-R | 5 | 05:01,0 |
2 | #203 | Szauer Gergő | Rácz László | Lada 2105 | 12 | 05:04,7 |
3 | #201 | Vizelli Károly | Vizelliné Jobbágy Éva | Lada VFTS | 12 | 05:12,0 |
4 | #204 | ifj. Fogarasi Attila | Toloczkó Péter | Honda Civic Type-R | 8 | 05:13,8 |
5 | #231 | Kálmánczi Balázs | Schmidt Balázs | Lada 21074 | MARB | 05:14,0 |
6 | #222 | Györkő József | Molnár Zsolt | Honda Civic VTI | 6 | 05:15,8 |
7 | #208 | Hibján József | Szurovcsák István | Citroen C2 R2 Max | 6 | 05:16,2 |
8 | #223 | Kaltenecker Balázs | Koszta Viktor | Opel Corsa | 12 | 05:16,3 |
9 | #205 | Papp László | Papp Csaba | Volvo C30 | 13 | 05:17,4 |
10 | #206 | Jánosa Ákos | Rubóczky Attila | Citroen C2 R2 Max | 6 | 05:19,2 |
11 | #220 | Fábián Dániel | Oláh Róbert | Lada VFTS | 12 | 05:19,6 |
12 | #207 | Bodogán Ferenc | Molnár Tamás | Lada 2105 | 12 | 05:19,7 |
13 | #213 | Fábián Donát | Bencsik István | Lada 2107 | 12 | 05:20,1 |
14 | #212 | Ruszó Krisztián | Kopcsó Péter | Lada VFTS | 12 | 05:21,9 |
15 | #211 | Zsebe Gábor | Sándor Norbert | Škoda Felicia Mini Kit | 7 | 05:22,5 |
16 | #209 | Takács Olivér | Kulcsár Dániel | Citroen C2 R2 Max | 6 | 05:23,7 |
17 | #218 | Madari Imre | Haracska Tamás | Renault Clio RS | 8 | 05:23,9 |
18 | #210 | Dékány Sándor | Hegede Tamás | Honda Civic Type-R | 8 | 05:28,1 |
19 | #215 | Nagy Péter | Gonda Dániel | Peugeot 306 S16 | 13 | 05:29,9 |
20 | #230 | Kiss Roland | Haraszti Zsolt | Lada 2105 | MARB | 05:30,9 |
21 | #214 | Pethő István | Nánai Tamás | Lada VFTS | 12 | 05:31,0 |
22 | #232 | Somogyi Zoltán | Gecs Máté | BMW E30 325i | MARB | 05:33,3 |
23 | #227 | Kiss Zsolt | Berényi Gábor | BMW E30 | 13 | 05:33,4 |
24 | #221 | Péter Pál | Erdélyi Dávid | Opel Astra F | 5 | 05:34,1 |
25 | #219 | Nyilas Péter | Janecskó László | Honda Civic VTI | 6 | 05:36,1 |
26 | #234 | Ráti Gergő | Papp Tamás | Ford Escort | MARB | 05:40,5 |
27 | #225 | Tóth István | Sillye Zsolt | Lada 2107 | 6 | 05:41,6 |
28 | #233 | Molnár Attila | Molnár László | Lada 2107 | 6 | 06:16,1 |
29 | #224 | Mosoni István | Hada Tímea | Suzuki Swift | 7 | 06:19,4 |
30 | #226 | Kuncz Dezső | ifj. Kuncz Dezső | Lada VFTS | 13 | 06:20,1 |
Historic
1 | #421 | Rongits Attila | Hannus László | Lada VFTS | H1 - HC | 05:17,2 |
2 | #301 | Wirtmann Ferenc | Barna György | Ford Escort RS 2000 | D3 | 05:19,9 |
3 | #413 | Stepán Árpád | Kocsis István | Lada VFTS | H2 - HC | 05:25,5 |
4 | #408 | Merencsics Árpád | Szemmelroth Anetta | Suzuki Swift Mk1 | H1 - HC | 05:34,5 |
5 | #402 | Födő Imre | Szabó Bence | Lada VFTS | H2 - HC | 05:36,2 |
6 | #303 | Balogh Sándor | Groll Róbert | Fiat 131 Racing | D3 | 05:36,8 |
7 | #406 | Szűcs Péter | Szilassy László | Lada VFTS | H1 - HC | 05:39,4 |
8 | #311 | Spindler Tibor | Vojnár Mátyás | Opel Corsa A GSI | E2 | 05:40,2 |
9 | #306 | Szőnyi András Gábor | Szabó Árpád | Lada 21011 | D2 | 05:41,5 |
10 | #422 | Magyar Péter | Köbli Károly | Lada 2101 | H1 - HC | 05:46,5 |
11 | #305 | Balics Ákos | Borsfai Dávid | VW Scirocco Mk1 | D2 | 05:47,0 |
12 | #302 | Gaál Ádám | Kalapács Kornél | Opel Ascona B | D3 | 05:50,9 |
13 | #409 | Tóth Ottó | Erdélyi László | Lada VFTS | H1 - HC | 05:51,9 |
14 | #419 | Szetei Norbert | Chmelovics Balázs | Peugeot 205 GTI | H2 - HC | 05:52,8 |
15 | #307 | Varga Péter | Végh Attila | BMW 325i | E4 | 05:55,6 |
16 | #418 | Mészáros Attila | Pataki Jenő | Lada 2101 | H2 - HC | 05:55,7 |
17 | #422 | Csík Zoltán | Csík Zsuzsanna | Lada VFTS | H1 - HC | 05:56,9 |
18 | #308 | Rácz Tibor | Ratting Tamás | Lada 21011 | D1 | 06:16,2 |
19 | #314 | Don Nitró | Ivanov Iván | Peugeot 205 GTI | E2 | 06:17,9 |
20 | #312 | Pallaghy Botond | Hetesi Viktor | Peugeot 205 GTI | E2 | 06:20,7 |
21 | #318 | Tóth István | Bruckner Viktor | Škoda S120S | C1 | 06:31,2 |
22 | #313 | Üveges Gábor | Nagy Mariann | Lada Samara | E2 | 06:36,6 |
23 | #320 | Balázs Kornél | Mohácsi László | Trabant 601 | E1 | 06:47,3 |
24 | #315 | Serényi András | Szlatnik Bernadett | Trabant 601 | E1 | 06:48,2 |
25 | #317 | Zsótér Bertalan | Eigel Attila | Opel Ascona B | D3 | 06:58,8 |
26 | #316 | Strider Zoltán | Víg Sándor | Trabant 601 | B1 | 07:05,9 |
27 | #412 | Endrődi Harri | Baranyai Márta | Tatra 613 | H3 - HC | 07:07,0 |