Ranga Petié és Hideg Krisztiáné az első gyors a Baranya Kupán
A Rallye2 és a Historic mezőny után az M-csoport és a Mitropa mezőnye is elkezdte az idei Baranya Kupát. Az első szakaszon Ranga Péter volt a leggyorsabb, míg a Mitropa Kupában Hideg Krisztián érte el a legjobb eredményt.
A Baranya Kupa első éles, Camping – Árpádtető szakaszán Ranga Péter és Csányi Botond (Skoda Fabia R5) 4:38,6 perces idővel a leggyorsabb volt, mögötte Ollé Sándor – Czakó Janek (Ford Fiesta S2000) 1.8, míg Kovács Antal és Istovics Gergő (Ford Fiesta R5) 5.4 másodperccel maradt el.
A Mitropa Kupában Hideg Krisztián és Kerék István (Mitsubishi Lancer Evo IX) érte el a legjobb eredményt, ami egyben az abszolút negyedik idő is lett 6.9 másodperccel elmaradva Ranga Peti mögött.
A nemzetközi mezőnyben meglepetésre az osztrák Michael Kogler – Tina Annemüller (Citroen DS3 R3T) kettős lett a második 25.,2 másodperccel elmaradva Hideg mögött, míg a német Hermann Gassner – Karin Thannhauser (Mitsubishi Lancer Evo X R4) páros 28.6 másodperces hátránnyal, a harmadik idővel kezdett.
A mai nap folyamán még kétszer teljesíti a 9.25 km-es szakaszt a mezőny.
Eredmények
1 | #4 | Ranga Péter | Csányi Botond | Škoda Fabia R5 2016 | RC2 | 04:38,6 |
2 | #5 | Ollé Sándor | Czakó Janek | Ford Fiesta S2000 2010 | RC2 | 04:40,4 |
3 | #6 | Kovács Antal | Istovics Gergely | Ford Fiesta R5 2013 | RC2 | 04:44,0 |
4 | #1 | Hideg Krisztián | Kerék István | Mitsubishi Lancer Evo IX | RC2-MRC | 04:45,5 |
5 | #7 | Matics Mihály | Zejda Viktória | Mitsubishi Lancer Evo IX | RC2 | 04:46,0 |
6 | #2 | ifj. Ranga László | Hideg László | Mitsubishi Lancer Evo VIII | RC10 | 04:46,7 |
7 | #9 | Maricsek Miklós | Notheisz Ivett | Mitsubishi Lancer Evo IX | RC2 | 04:48,8 |
8 | #11 | Lovász Pál | Kürti Tamás | Mitsubishi Lancer Evo IX | RC2 | 04:52,8 |
9 | #10 | Amrein László | Kovács Szabolcs | Mitsubishi Lancer Evo IX | RC2 | 04:52,9 |
10 | #12 | Marozsi Zsolt | Mihalik Péter | Fiat Abarth Grande Punto S2000 2006 | RC2 | 05:01,6 |
11 | #14 | Baumgartner Balázs | Baumgartner Péter | Subaru Impreza | RC2 | 05:03,9 |
12 | #8 | Fogasy Gergely | Virágh Attila | Peugeot 208 T16 R5 2015 | RC2 | 05:04,2 |
13 | #19 | Tőzsér Áron | Győri Kristóf | BMW E36 M3 | RC9 | 05:05,3 |
14 | #20 | Michael Kogler (AUT) | Tina Annemuller (GER) | Citroen DS3 R3T | RC3-MRC | 05:10,7 |
15 | #17 | Klausz Kristóf | Kecskeméti Balázs | Opel Adam R2 | RC4 | 05:13,5 |
16 | #3 | Hermann Gassner sen (GER) | Karin Thannhäuser (GER) | Mitsubishi Lancer Evo X R4 | RC2-MRC | 05:14,1 |
17 | #22 | Lángi Attila | Veres Gábor | BMW E86 Z4M Coupe | RC9 | 05:16,4 |
18 | #18 | Bernd Zanon (ITA) | Denis Piceno (ITA) | Renault Clio S1600 | RC3-MRC | 05:25,1 |
19 | #15 | Kondella Péter | Kondella-Fülöp Edina | Mitsubishi Lancer Evo IX | RC2 | 05:25,2 |
20 | #23 | Juhász Csaba | Juhász István | Honda Civic Type-R FD2 | RC3-MRC | 05:38,9 |
21 | #33 | Paolo Pasutti (ITA) | Jean Campeis (ITA) | Porsche 911 Coupe | RC9-MRHC | 05:45,5 |
22 | #30 | Burghard Brink (GER) | Lothar Bokamp (GER) | Lancia Delta Integrale 16V | RC10-MRHC | 05:51,8 |
23 | #16 | Keszler Mátyás | Hágen Zoltán | Audi S2 Coupe | RC10 | 05:55,7 |
24 | #34 | Ludwig Kuhn (GER) | Ulrich Windt (GER) | Porsche 911 SC | RC9-MRHC | 05:58,2 |
25 | #21 | Alessandro Cepek (ITA) | Fabrizio Colya (ITA) | MG ZR 105 | RC4-MRC | 06:09,6 |
26 | #25 | Borbás Szabolcs | Harmos Gergely | Citroen DS3 R3T | RC3 | 06:20,5 |
27 | #35 | Hans-Ulrich Zacher (GER) | Olaf Rachner (GER) | Ford Escort Mk2 1600 Sport | RC7-MRHC | 07:05,2 |