Tovább repült a főnixmadár

2015.09.16 00:15

Maxx Race Team – Márianosztra Rally 2015, 2015. szeptember 12-13.

Strider Zoltán – Koch Péter, Mitsubishi Lancer Evo IX

 

Kassa után Márianosztrán is bizonyított az a Mitsubishi Lancer Evo IX-es, ami a Velenczei család keze alatt épült újjá Strider Zoltánék veszprémi esését követően. Zoli és navigátora, Koch Péter a balesetet feledve álltak rajthoz a hétvégi sprintfutamon, ahol a főnixmadár technikája most is tökéletesen működött. A Maxx Race Team duója nem csak az L1 kategóriában, de a licencesek között is a leggyorsabb volt.

 

Strider Zoltán: Nagyon jól sikerült a múlt hétvégi versenyünk! Ki voltunk már éhezve egy problémamentes és sikeres futamra, amit most, Márianosztrán meg is kaptunk. Idén először teljesíteni tudtunk egy egész versenyt, mindenféle műszaki hiba nélkül. A Mitsubishi tökéletes volt, amiért ez úton is szeretnék köszönetet mondani a csapatnak – különösen Velenczei Zolinak és Ádámnak, hogy így kiálltak mellettünk és kitűnő technikát biztosítottak számunkra.

A veszprémi esésünk után sok kérdőjel volt bennem, hogy milyen tanulsága is volt a történteknek, hogyan lehetne a tapasztalatokat a javunkra fordítani. Becsületesen felkészültünk, alaposan feldolgoztuk a sprint szakaszát, pedig nem egy hosszú pályáról van szó, mindössze 4,5 kilométeres volt, két irányban.

Egy kis csatában is volt részünk, a Tergulicza János – Hényel Ágoston duóval, de úgy látszik, a nyomást most mi bírtuk jobban. Az ellenfeleink hibáztak egy nagyobbat, és sajnos az árokban kötöttek ki. Élveztük a küzdelmeket, és folyamatosan gyorsulni is tudtunk. Végül nem csak az L1 kategóriában, de a licencesek között is mi voltunk a leggyorsabbak, ami hatalmas örömmel tölt el bennünket.

 

Koch Péter: Minden összeállt a márianosztrai versenyhétvégénkre: tökéletesen működött alattunk a technika, és kiváló volt a hangulat csapaton belül. Egy biztonsági autózással is tudtunk stabil időket autózni, sőt, még fejlődést is láttunk az időeredményeinken. Éreztük, hogy volt egy-két pont a pályán, ahol mehettünk volna gyorsabban is, de a cél most nem az volt, hogy mindennél gyorsabban menjünk, hanem, hogy az esésünket követően visszaszokjunk a kocsihoz és teszteljük azt versenykörülmények között.

 

 

A verseny azonban verseny, aminek a célban van vége, s idén először végre mi is ott voltunk.  Jelenlegi állás szerint úgy néz ki, hogy idén mi már nem autózunk a Mitsubishivel, de terveink még vannak a szezonra: Zoli felújította a Trabantot, és ha minden úgy alakul, ahogy elképzeltük, akkor mi is ott leszünk az októberi Mecsek Rally historic mezőnyében.

 

Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Euroaszfalt Kft., Absolut Hostess Kft.,  Confidenza Csapágyszolgálat, Unifilter Kft., Prospero Gazdasági Kft., Schönherz Informatikai Stúdió, Gulf Hungary, Gregor és Társai Nyomdaipari Kft., Heves Cleaning Kft., Színesfém Felvásárlás Pásztó PI-AT Metál Kft., BM KOMP kompresszortechnika, Eftech Kft., Nógrád /Kas/ Kft., Max-Transport Bt., Pr1mer Kft., Dynamic Út Kft., Bolyki Terra Kft., HDDE Magyarország Kft., IBS Consulting Kft., Euroll Hungária Kft., Honor Trans-Sped Kft., IBS Consulting Kft., Tiszta Víz Üzletház

Sajtófőnök: Horváth Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: sajto.maxxraceteam@gmail.com; web: www.maxxraceteam.hu