Végig küzdöttük a Miskolc Rallyt
Pallaghy Botond és Hetesi Viktor a miskolci historic versenyen folyamatos problémákkal küzdött, ennek ellenére sikerült a célba érés. A Miskolc Rally után Botival beszélgettem.
- Új autóval indultatok a Historic Bajnokságban.
- Az "új" kissé erős kifejezés, de autó az biztos. Az F&F Menedzsment, illetve Tothy Cars jóvoltából tudtunk elindulni ezzel az autóval az E korcsoport 2. géposztályában, ahol kezdetben 4 induló volt. Azért indultunk ezzel az autóval, mert mi is egy 205-ös Peugeot-t építünk, de még nincs kész és úgy gondoltuk, hogy így tudunk némi pontot elhozni Miskolcról ahhoz, hogy értékelve legyünk az éves Historic bajnokságban.
- Hogy sikerült felkészülni Miskolcra?
- Kevés időnk volt, nem igazán tudtunk mindent átnézni az autón, ami látszott is a versenyen. A pályák rendkívül jók és taktikásak volt, bár mi ebből keveset észleltünk.
- Hogy sikerült a versenyetek?
- Sorozatos és változatos hiba erődbe keveredtünk, melyeket lépésről-lépésre próbáltunk megoldani a csapattal. Kissé úgy tűnt, mi vagyunk a záró autója a Historic mezőnynek, mivel a táv 75%-át vészvillogóval tettük meg az állandó hibák miatt. Olyan hibák voltak ezek, mint például hűtés, fék, féltengely, kuplung stb. De mindezek ellenére befejeztük a versenyt a korcsoport 3. Helyén, illetve a kategória 2. helyén (bár Üvegesék átsorolása még nem tisztázott, ami módosíthatja a helyezéseinket, sajnos lefelé)
- Hol lesz a következő versenyetek?
- Reméljük, Fehérvárra már a saját autónkkal állhatunk a rajthoz és teljes erővel küzdhetünk az első pozíciókért.
Mivel ez egy hihetetlen küzdelem volt a felkészüléstől a haza érkezésig, ezért szeretném felsorolni mindazokat, akik szereltek, vontattak, támogattak és kitartottak mellettünk, hogy egyáltalán elmehettünk illetve haza érjünk: Sáfár Gábor (szerelő), Hetesi Dani (szerelő), Németh Gábor (szerelő, mentő, stb), Hernádi Péter (P 106 versenyző), Heisi Peti, P. Ervin, Alföldi Róbert, Török Ádám, LRT Lakatos Racing, István Imre, Bányai Barna, Téczely Tamás, Pannon-Festék Bolt, Borók Pisti, a Ford Transitos Úriember (a megmentő), Rózsahegyi Peti. A navigátoromnak, Hetesi Viktornak pedig, hogy elvisel, illetve a támogatóinknak: Vattenteknik Kft, HI-87 Kft, Pannon-Festék Bolt